5 d’abril 2025, 21:42:50

Factura electrònica

Com haig de presentar la meva factura?

A partir del 15 de gener de 2015, ha de presentar obligatòriament la seva factura en format Factura-i si es troba dins d'una de les categories de proveïdors obligats per la Llei 25/2013 d'impuls de la factura electrònica (Veure art. 4) .

Estan eximides d'aquesta obligació les factures amb import inferior a 5000 €.

Les factures no afectades per aquesta obligació podran seguir presentant-se en paper.

Per a aquells casos en els quals encara s'admet la presentació de factures en format paper, també té la possibilitat de presentar les seves factures a través del Registre Electrònic signades electrònicament en PDF.

[ENVIÏ LA SEVA FACTURA EN PDF]

Totes les factures que remeti a aquesta administració (incloses les que present en paper), hauran d'incloure la següent codificació (Codis DIR3):

Codi d'Entitat

Descripció

Òrgan de tramitació

Descripció

Oficina comptable

Descripció

Òrgan proponent

Descripció

On puc remetre les meves factures electròniques?

Pot remetre les seves factures en format Factura-i a través del Punt General d'Entrada de Factures de l'Administració General de l'Estat (FACe) i consultar des d'allí l'estat de tramitació de les mateixes.

https://face.gob.es/

Com puc anul·lar una factura?

Pot sol·licitar l'anul·lació d'una factura presentada en aquesta administració a través de l'opció "Sol·licitar anul·lació" disponible a la seva Carpeta electrònica dins del llistat de factures.